marți, 20 noiembrie 2012

Pic si Poc - VANDUT

Cei care au prins ceva si din vremurile apuse, de dinainte de revolutie, stiu ca Pic si Poc sunt niste personaje de desene animate romanesti, difuzate pe vremea aia alaturi de Mihaela, Miaunel si Balanel si Patratel.
Eu imi amintesc doar ceva din refrenul pe care-l cantau: "noi suntem Pic si Poc, baieti veseli si zglobii..." si cam atat.
Nu-mi aduc aminte cum aratau, doar ca erau niste desene pe un geam si la inceputul desenului se scurgeau usor de pe geam si incepeau sa faca nazdravanii.
I-am cautat pe net - fara sa depun prea mari eforturi - dar n-am dat de ei sa vad daca seamana cu papuselele mele.
Oricum, chiar daca nu seamana, asa o sa le ramana numele...

papusi handmade - 40,00lei/buc. - VANDUT


















papusele handmade din carpe, de aproximativ 25cm lungime cu tot cu mot...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...