luni, 10 iunie 2013

Africa - partea I

am fost vrednicuta si am reusit sa modelez bazele pentru pandantivele si brosele / magneteii de pictat... asta acum vreo 2 saptamani... intre timp s-au uscat, le-am slefuit, le-am grunduit in 2 straturi, iar in weekend-ul trecut, adica de vineri pana duminica, adica muuuulte ore, m-am ocupat de desenat, pictat si lacuit elefanti, leoaice, girafe si cativa reprezentanti ai triburilor Masai Mara...

mai jos e prima generatie de pandantive pictate cu peisaje africane... exact pe gustul meu, ca doar sunt in culorile mele preferate... si sunt perfecte pentru zilele toride de vara ce ni se anunta in viitorul foarte apropiat

pandantive pictate manual - aprox 6cm diametru - 25,00lei/buc - VANDUT



















pandantivele au aproximativ 6cm diametru, adica sunt cam asa de mari...

pandantive pictate manual - aprox 6cm diametru - 25,00lei/buc - VANDUT




















si sunt prinse pe snur din satin cu noduri culisabile, ceea ce inseamna ca pot fi purtate la orice lungime doreste omu'...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...