vineri, 13 septembrie 2013

viermele cultivat - VANDUT

nu pot sa spun ca nu-mi mai plac soriceii... sau pisicutele... sau dna Mumi... sau oricare dintre personajele pe care le-am mai desenat... dar marturisesc ca am facut o noua pasiune pentru viermele pasionat de lectura si mi-e asa de drag de el, ca nici n-am asteptat sa se usuce bine stratul de vernis ca sa vi-l prezint, surprins in cateva ipostaze ale cititului, adancit in lectura

semne de carte pictate si vernisate - 15,00lei/buc. - VANDUT



















semne de carte, doar pentru cei pasionati cu adevarat de lectura, pictate, vernisate si prevazute cu noroc la purtator, un mic charm trifoi cu patru foi...

2 comentarii:

  1. haios foc! la fel si cheliosii ....; soricelul mortal, iar pisele magnifice!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oooo, pisele da, iar soriceii... "deliciosi" (mai ales ca vine de la o cat lady :) )... viermele elevat a fost intradevar apreciat... pentru cultura sa deosebita :) .... ne mai vedem si cu alte personaje...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...