luni, 2 decembrie 2013

avem si ingerasi...

cu ceva peripetii intai legate de cuptor (ii vedeti pe cei mai maronii din fundal), apoi cel mai simpatic dintre toti - pe care-l vedeti mai jos - a ramas cu bretonul pe ochi si mi-e asa de drag de el ca in doua-trei ocazii de vanzare l-am ocolit si normal ca-l voi pastra pentru mine pentru ca nu ne putem desparti... le-am atasat clopotei sunatori, iar fustitele si aripioarele le-am modelat din polimer fosforescent si lumineaza pe intuneric (cu exceptia celor caramelizati care si-au pierdut puterea de a lumina) si de cand i-am terminat si aliniat pentru poza, ma topesc de dragul lor si mor de ras de cate ori le vad mutritele...

decoratiuni pentru bradut - ingerasi modelati manual din polimer - 15,00lei/buc.


















am facut si vreo 3 mosi cu caciula pe mustati, care-mi sunt dragi si ei, insa nu in aceeasi masura ca si ingerasii... la mosi mi se cam luase de modelat, dar sper sa-mi revina cheful curand ca inca nu e cazul sa plece...

decoratiuni pentru bradut - mosi-craciun modelati manual din polimer - 15,00lei/buc.


















si daca nu i-ati vazut la targ, vi-i arat eu, cu multe dintre decoratiunile si cadourile pe care le-am pregatit in ultimul timp special pentru sarbatori...

targ ILH 30nov-1dec2013 - danique

targ ILH 30nov-1dec2013 - danique

targ ILH 30nov-1dec2013 - danique

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...