miercuri, 26 februarie 2014

buburuze s'alte gaze

postarea asta era planificata pentru azi dimineata... intre timp m-am luat cu altele, apoi am fost plecata... pe seara am revenit si iar m-am luat cu altele... acum e trecut de 12:00 dar nu puteam sa ratez postarea, caci mi-e asa de drag de gazele mele ca trebuia sa vi le arat inainte de targ - buburuze grasunele in 2 variante, adica brosa si pandant si o albinuta pandant, la fel de grasunica si dodoloata... nici anul asta nu m-am dezis si m-am jucat cu polimerul fosforescent si prin urmare, majoritatea animalutelor au ochisorii luminosi... parca ma tenteaza sa-mi pastrez si pentru mine cateva :)))

martisor brosa modelat manual din polimer















martisor pandant modelat manual din polimer

martisor pandant modelat manual din polimer

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...