miercuri, 2 iulie 2014

un pisoi somnoros

pentru ca de ceva vreme am tot fost ocupata si preocupata de pictura si expozitii, m-am gandit sa mai variez putin ca sa nu intram in monotonie si am mai pictat una din cutiutele de lemn care erau pregatite de demult si tot isi asteptau randul... si inspiratia... e drept ca la partea cu insipiratia nu a trebuit sa scormonesc prea mult pentru ca pictasem o varianta mai micuta care a ajuns la una dintre amicele mele inainte de a apuca sa o prezint pe blog, asa ca trebuia sa revin... si am revenit cu o surata putintel mai mare... dar la fel de simpatica... si de neagra... sau portocalie... mai ales ca mi-am luat portocaliu neon si trebuia sa-l incerc :)))

cutiuta din lemn, pictata si lacuita, 17x13x8,5cm - 35,00lei

cutiuta din lemn, pictata si lacuita, 17x13x8,5cm - 35,00lei




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...