vineri, 4 mai 2018

expoziția 2018

A mai trecut un an de curs (încă nu s-a încheiat, dar mai e puțin până la vacanță) și am marcat finalul de an cu o expoziție colectivă la Sala Foaier de la Cercul Militar Național, unde ne-am adunat cu mic, cu mare și de ieri, s-a dat startul oficial și s-au deschis porțile, cu speranța fiecăruia dintre noi că a rezonat cu cel puțin un privitor.

Pentru anul acesta eu mi-am propus să lucrez pe tema Rădăcini - inspirație din tradițiile populare, cu un gând încă nematerializat, dar cu speranța că vom ajunge la ceea ce ne-am propus, eu împreună cu alte 2 colege, adică o expoziție de grup (mai mic). Așa că am lucrat, cu destul aplomb astă-vară (până m-au cotropit din nou pisicuțele, cățeii și iepurașii) ș-am pus la cale o serie de lucrări, o metaforă a rădăcinilor poporului/individului care-și trag seva din tradiții...

Cea de mai jos, ar fi una dintre lucrări cu inspirație din scoarțele si covoarele țesute, cu motive florale. A doua lucrare cu care am participat la expoziție, este Zestrea, așa cum stau pregătite pernele, scoarțele și macaturile în casele fetelor de măritat...

Pozele nu sunt grozave, făcute pe fugă, într-o lumină neprielnică... scuze pentru ele...

Dana Dragomir - Radacini - pictura acrilic pe panza 50x70cmDana Dragomir - Zestrea - pictura acrilic pe panza 50x40cm



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...