luni, 31 august 2020

căței burtoși

Cam de vreo două luni am luat decizia de a face o diferențiere în prezentarea produselor, însă numai pe paginile mele de FB, dar nu și pe blog. Asta pentru că mă gândesc că produsele sunt destul de diferite și m-am gândit că ceva ordine în prezentare nu strică. Așa că jucăriile textile sunt prezentate pe pagina de FB - @daniqueboutique iar restul produselor pictate sau modelate, de la semne de carte, la broșe, mărțișoare și alte decorațiuni sunt prezentate pe pagina de FB - @daniquedeco. Pentru blog am ales să le prezint pe toate pe rând, fără a diferenția paginile și produsele.

Prin urmare, aici o să găsiți o alternanță de decorațiuni, picturi și jucării, așa cum procedez și când lucrez, prezentate nu neapărat în ordinea în care le-am lucrat.

Azi avem doi căței în meniu, un model nou de cățel, dar croit pe modelul de ursuleț la care am adaptat urechi de căței. Cam mari, trebuie să recunosc asta... dar promit să remediez la seria următoare 😉😉😉

pernute / jucarii textile

pernute / jucarii textile




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...