joi, 25 iulie 2013

da, a mai trecut un targ...

m-am tot luat cu altele si-n dorinta de a le incerca pe toate am uitat sa va prezint figurile mai noi de prin ograda - adica Berlioz, Minnie, Buburuza vesela, Panda, Vierme, capsunica, ciresica si felia de lamaie care ma face sa inghit in sec de cate ori o privesc... pe Lizuca n-am mai mentionat-o pentru ca ne cunoastem deja...

brose pictate si lacuite, 4cm diametru - 15,00lei/buc






















cu toate figurile mai noi si mai vechi am fost si la ultima editie a targului I Love handmade, iar standul nostru, adica al meu si al colegei mele, Siva, a fost cam asa... vi-l arat, in caz ca erati curiosi... a fost o vreme excelenta (ceea ce s-a simtit si din traficul de vizitatori la targ) si unde mai pui ca ma asteptam la calduri insuportabile, iar duminica am cam stat zgribuliti de frig... da, in luna lui cuptor...

stand danique

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...