joi, 18 iulie 2013

cutiuta cu ingeras

asa, cam pe ultima suta de metri inaintea targului din weekend, de la Palatul Sutu as usual, am transpus in practica o idee pe care o coceam mai de multisor, o cutiuta de bijuuri sau orice maruntisuri, nu foarte mare, pazita de un ingeras... cutiuta are 10x10x5,50cm, inchizatoare metalica, este pictata si lacuita si are aplicat pe capac un ingeras din ipsos... ingerasul pazitor...

desi, cand am purces la treaba asta, alta era intentia, adica doream sa fac cutiuta asortata cu ceasul cu buburuze, am schimbat directia din mers, ca asa sunt eu, cam sucita din vrej - vorba sora-mii... ideea cu buburuzele in iarba ramane pe alta data si pe alta cutiuta, ca vor mai fi ocazii si cutii, iar acum raman sa-mi savurez incantarea, caci da, este foarte dragalasa...

caseta bijuterii cu ingeras aplicat, 10x10x5,50cm - 35,00lei - VANDUT

caseta bijuterii cu ingeras aplicat, 10x10x5,50cm - 35,00lei - VANDUT






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...