luni, 15 iulie 2013

Lizuca

Lizuca era pisicuta dragalasa a unei prietene... nu stiu daca ar fi semanat cu Lizuca mea, dar eu i-am imprumutat numele care mi se pare cel mai potrivit pentru mutrita ei simpatica... si unde mai pui ca este si ruda cu Lizette...

cutiutele cele mici din serie le-am ocolit intotdeauna si nu prea le vedeam decorate/pictate in niciun fel... asa ca le-am cam dat la o parte sistematic... acum insa, sunt multumita de "potriveala" si de-abia astept sa iau si alte cutiute mici, cat sa incapa si alte persoanje din cele pe care le pictez de obicei pe brose

casetuta de bijuterii pictata manual si lacuita, 7x7x4cm - 25,00lei - VANDUT




















cutiuta are 7x7x4cm, este pictata manual si lacuita si este prevazuta cu o inchizatoare metalica

casetuta de bijuterii pictata manual si lacuita, 7x7x4cm - 25,00lei - VANDUT





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...