marți, 16 iulie 2013

buburuze in orar...

am lucrat recent o comanda de meniuri/placecarduri/numere de masa/organigrama cu buburuze in iarba, pentru botezul unei buburuze micute, care au fost primite cu mare entuziasm de catre beneficiari... pe mine m-a bucurat si stimulat primirea calduroasa, asa ca atunci cand am primit partile pentru ceas, prima idee care mi-a venit in minte pentru decor au fost buburuzele in iarba, iar acesta este primul meu ceas pictat si deja mi-a deschis apetitul si pentru alte incercari...

cadranul este din lemn, cu diametrul de 25cm, pictat manual si lacuit, iar orele sunt indicate de cate 2 buburuze din lemn... mecanismul ceasului este cu miscare continua si nu ticaie (ceea ce nu poate decat sa ma bucure pentru ca eu scot din camera orice ceas care face cel mai mic zgomot)

ceas de perete pictat manual si lacuit, cu buburuze aplicate - 50,00lei





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...